Стручно веће за природне науке

Чланови стручног већа за природне науке:

  1. Мира Дикић, наставник математике
  2. Милана Кондић, наставник математике
  3. Милена Митровић, наставник математике
  4. Мила Вишић, наставник информатике
  5. Гордана Брстина, наставник информатике и рачунарства, технике и технологије
  6. Јадранка Гламочић, наставник информатике и рачунарства
  7. Биљана Јеличић, наставник биологије
  8. Оливера Затезало, наставник биологије
  9. Исидора Андрић (Радован Радосављев), наставник физике- ПРЕДСЕДНИК
  10. Татјана Радин (Стојан Праштало), наставник хемије

Тематско планирање из математике и географије

У петак, 12. маја 2017. године, наставница математике Вишња Ацкета и наставница географије Илијана Јокић одржале су час тематског планирања у одељењу 5-2, на коме су ученици били у прилици да повежу стечена знања из математике и географије. Тема часа била је „Размера“, а ученици су били подељени у шест…

ВИШЕ ИНФОРМАЦИЈА

Међународно такмичење “Кенгур без грaница“

У четвртак, 16.3.2017. у нашој школи је по пети пут одржано математичко такмичење “Кенгур без граница“. Циљ такмичења је популаризација математике, повећање интересовања за математику и природне науке, као и степена логичког и комбинаторног мишљења, разумевања текстова и примене стеченог математичког знања. Датум и време такмичења јединствено је у целом свету.…

ВИШЕ ИНФОРМАЦИЈА

Резултати општинског такмичења из биологије

Општинско такмичење из биологије је одржано 5.3.2017. године у основној школи „Доситеј Обрадовић“ у Новом Саду. Нашу школу је представљало 11 ученика од 5. до 8. разреда. Запажене резултате остварили су следећи ученици: Урош Петровић -1. место, Мартина Исаков- 1. место, Александра Милићевић- 1. место, Уна Николић- 1. место, Никола…

ВИШЕ ИНФОРМАЦИЈА

Огледни час: Конструкције неких углова

Наставница математике Снежана Тодоровић одржала је 18.11.2016. године огледни час у одељењу 6-1 са темом „Конструкције неких углова“. Циљ часа је било утврђивање поступака основних конструкција и конструкција неких углова. Ученици су били подељени у групе у складу са својим способностима. Свака група је  добила задатке различите тежине, те је…

ВИШЕ ИНФОРМАЦИЈА

Посета Институту за ратарство и повртарство

Ученици ОШ „Марија Трандафил“ су посетили Институт за ратарство и повртарство на Римским Шанчевима 7.10.2016. године и том приликом се упознали са истраживачким радом стручњака из ове области. Имали су прилику да бораве на огледним пољима соје, сунцокрета, шећерне репе и кукуруза, да се упознају са методама рада фитопатолошке лабораторије…

ВИШЕ ИНФОРМАЦИЈА

Тематско планирање из математике и ликовне културе

Дана 25.5.2016.одржано је тематско планирање „Осна симетрија, облици“ у V-3 разреду. Час су одржале наставнице Ана Коматина и Ђурђица Јакшић.  Ученици су се путем Power Point презентације упознали са појмом симетрије, а затим путем ликовне радионице правили осносиметричне ликове.

ВИШЕ ИНФОРМАЦИЈА

Посета вртића “Рода“

  Дана 19.4.2016. у гостима су нам били предшколци из вртића “Рода“ из Ветерника. У пратњи својих васпитачица, предшколци су били на часу математике и заједно са својим новим другарима из 5-1, учествовали у радионици “Осна симетрија“.

ВИШЕ ИНФОРМАЦИЈА

Тематско планирање из енглеског језика, математике и географије

Дана 16.5.2016.одржано је тематско планирање „Lendscape and scale“ у V-2 разреду. Час су одржале наставнице Жељка Љубишић, Невенка Игњатић и Ђурђица Јакшић. Ученици су се путем Power Point презентације упознали са појмом размере, облицима рељефа, као и са речима из енглеског језика везаних за ове теме. Детаљније можете видети у прилозима:   Prilog 1 …

ВИШЕ ИНФОРМАЦИЈА

Седма итерација тепиха Сјерпинског

У петак, 13.5.2016. године у шпанском граду Алмерији састављена је седма итерација тепиха Сјерпинског. Ученици наше школе су у јануару 2015. године дали свој допринос реализацији овог пројекта. Тепих Сјерпинског који је састављен у Шпанији је највећи фрактал ове врсте који је направљен до сада. Више о овом пројекту можете…

ВИШЕ ИНФОРМАЦИЈА

Апликација за помоћ код меморисања таблице множења

  Данас се таблица множења за децимални систем бројева подучава у свим земљама савременог света. То нам сада изгледа тако нормално и скоро тривијално, а у питању је заправо велико цивилизацијско достигнуће за које су били потребни миленијуми. Није довољно само знати таблицу множења. Она се мора ‘уградити’у меморију ученика.…

ВИШЕ ИНФОРМАЦИЈА